Saturday, July 07, 2007

Last Night..




I'm officially in love with this song for the time being. P.Diddy walaupun muker dier adalah amat mengirritatingkan but he sure damn produce some enjoyable songs. I wonder what JLo saw in him apart from his bling..bling..

I spend the night at my friend place. Suppose to have like pyjamas party la kononnyer sempena berpindah ke rumah baru...but all her friends ditched her except me...hahahaaahahh... sian dier..frustrated gilerss...

At 3am we're both still with our laptops dl songs dan mengrewind lagu nie buat kali yg keseribu while remembering my time at zaman tea dance di atria damansara...aaaa..aaa..sound familiar to some of you or not??? Don't tipu aaa...sesapa yg ader tuition dulu on saturday, jgn kelentong...mesti terjebak gak sekali dua kan?? ya..ya..saya mengaku...bahawasanyer saya adalah agak notty semasa dulu..:(

Btw...my friend nie moved to Flora Damansara. Memang flora gilers tempat dier nie...balcony memanndang hutan and at night since she's at the corner lot you can basically view the whole taman tun n pj...beeeyooootifulll..

And she just told me the good news that her boyfren for 11years promised that after this sailing trip, he will jumper her parents to get their blessings. Auuwwwww.... I'm so happy for her. By the time they will get married it will be their 12th year...phewwww...semoga sampailah ke jinjang pelamin

14 comments:

Kak Elle said...

my congrats to your friend....it was worth waiting 11 yrs:)

padan ada org complain ada bising2 kat flora damansara mlm tu....hehe

Azer Mantessa said...

all the best to them ur fren

:-)

Anonymous said...

TeA daNcE aT pICaD... erkK....kAnToI!

Cosmic_GurL said...

Apa your email add? Nanti i forward lagu Jem to your email add :P

gravtkills said...

saya pun suka...know anyone who can belanja me sailing trip oso?

trueblue said...

teringin jugak nak pegi tea dance dulu but my mum tak bagi :P

D.N.A.S said...

I also love this song. P. Diddy and Timbaland are my favorites!
My fren have houses in Flora Damansara. She's renting them out. I pun teringin nak beli kat sana.

Cik Puan Sri Quzz said...

apa ni..apa ni....
but...awas, diddy hemsem ok..how cum u tak nampak sumer tu...why ..why..why...!!!!!!
hes the daddy...!!! got what i mean? *keliru dengan identity sendiri tatkala ini*

DiaHarris said...

sumpah i tak pernah gie atria tu dulu... tea dance?? aper tu...??

**hey..

UglyButAdorable said...

~kak elle~

hehh..hehhh..bising ker?? maner ader..skt jer..

~azermantesa~

tks bro..

~abs~

hehhh..hehh..hehhh

UglyButAdorable said...

~cosmicgurl~

my e-mail add is reneezubir@gmail.com

~gravtkills~

~kan??kan??? best kan?? ini sailing adalah sailing kerja unfortunately..bukanlah sailing leisure...

~trublue~

sememangnyer mom i sampai skrg la tak tau..*head down) notty neihh..

UglyButAdorable said...

~dnas~
best kan lagu nie..sungguh teruja biler dgr...upbeat gilerss...

u shud consider it...infact they're building one new apt next to my fren nyer tempat tu..the only downfall...jalan nak pegie situ tu a bit tak maintain..

~missy~

hahahhaaaa..dun worry.i sentiasa keliru dgn identiti..

~diaharris~

jgn main sumpah tau..*wink wink* tak elok...nyehh..nyehhh...

maklang said...

hari tu nak letak komen tak boleh...

Tahniah buat teman....

UglyButAdorable said...

tima kasih ML...